Web pre hotel s mamutím výhľadom

@Hotel Mamut
  • #Web
  • #Social
  • #PPC
  • #Branding
Je nový, dizajnovo zaujímavý a týči sa nad Popradom s úchvatným výhľadom na Tatry. Hotel Mamut potreboval vytvoriť web a rozbehnúť komunikáciu. A to všetko v šibeničnom termíne. Výzva prijatá! 

Webové stránky pre hotely sú našou obľúbenou témou. Počas niekoľkých rokov praxe sme prišli na množstvo jednoduchých skúseností, čo na takomto hotelovom webe nesmie chýbať a čomu sa zaručene vyhnúť. Klient s nami dohodol spoluprácu v októbri, web však musel byť spustený už počas Vianoc.

Tvorba loga, dizajn manuál, príprava podkladov pre web, webdizajn, programovanie webu, napojenie rezervačného formulára, nastavenie analytických nástrojov pre sledovanie konverzií, remarketingové koše, spustenie kampaní na sociálnych sieťach a Google Ads kampane… to nechcete riešiť bez agentúry. 🙂

Najväčšie nástrahy sú tie, ktoré nevidno

Keďže klient súhlasil s našim návrhom, aby bol web, rovnako ako zvyšok hotela, ladený minimalisticky, mohli sme sa pustiť do analýz, návrhov a dizajnov. 📊

Klient rovnako rozumel tomu, že vizuál je dôležitý a tak sme mali možnosť pracovať s fotomateriálmi, s ktorými nebolo treba veľa parády okolo, aby web vyzeral moderne a dobre. Táto časť zbehla rýchlo.

Problémy najčastejšie nastávajú pod hladinou – teda tam, kam bežný používateľ nedovidí. Pripojenie a vyladenie takého rezervačného systému je fuška – a v časovej tiesni je to ešte väčšia fuška.

Našou tajnou výhodou je, že spolupracujeme so spoločnosťou, ktorá takýto rezervačný nástroj vyvíja, a tak sme na množstvo vecí mali vopred pripravené riešenia.

Z rôznych dôvodov sme potrebovali splniť hraničný termín na spustenie webu. V Bricks mi ani raz nepovedali, že sa to nestihne, takú možnosť ani nepripustili.

Janka L., riaditeľ hotela

To je výhoda zabehnutej agentúry – vďaka tisíckam situácií má pripravené odpovede a riešenie aj na problémy, o ktorých ani neviete, že ich budete mať (hoci k nim prišla cez tri infarkty a dva nervové kolapsy). Pre web sme na základe klientovych podkladov vypracovávali aj všetky texty, vrátane tých, ktoré hovoria o tom, čo všetko sa dá v okolí zažiť.

Web sme tak stihli spustiť spolu s textami, vizuálmi, GDPR a analytikou doladiť presne načas. A keďže sme v ten večer mali naplánovanú aj vianočný firemný večierok, šli sme rovno do mesta na Vianočný punč. (true story, 21. dec) 😀

Ako komunikovať hotel, ktorý nie je v Tatrách, ale pod nimi?

Funguje to, čo vždy. Nájdite, čím ste výnimoční a čo je pre ľudí prínosom, a potom buďte konzistentní. Počas brainstormingov nám postupne vyplynulo, že lokalita, v ktorej je hotel situovaný, má viacero výhod:

  • keďže nie ste v Tatrách, ale pod nimi, máte na ne skvelý výhľad 🙂
  • máte okamžite k dispozícii mesto so všetkými jeho výhodami (napr. kiná do 5 minút pešo)
  • všade navôkol je nádherná príroda a pamiatky – o ktorých doteraz nikto nehovoril

Komunikáciu sme teda postavili na silných bodoch hotela: moderný hotel v strede mesta s úchvatným výhľadom na Tatry a skvelými možnosťami turistiky. Mnoho ľudí si myslí, že tu to končí – pravdou ale je, že ak ľuďom tvrdíte, že hotel je obľúbený, musíte to dokázať. A ak hovoríte, že naokolo sú stovky možností na objavovanie, musíte to ukázať.

Preto sme tento plán v komunikácii rozmenili na drobné. Mesačnú komunikáciu sme rozsegmentovali na prezentáciu hotela, gastronómiu v priľahlom MAMUT PUBe, recenzie a tipy na zaujímavosti v okolí. A fanúšikovia to ocenili. Navyše, pri komunikovaní tipov na výlety sme fanúšikov nechali hádať, na akú lokalitu sa práve pozerajú, a ich interakciou sme podporili povedomie o hoteli.

Výsledky

10200 priemerný mesačný počet návštevníkov stránky
62% rezervácie uskutočnené priamo (mimo Booking)