V jednoduchosti je krása (webu)

@Bianca - estetická klinika
  • #Web
  • #Social
  • #Branding
Web pre kliniku estetickej chirurgie nepotrebuje zaujať za každú cenu. Má byť skôr dobrým sprievodcom pre používateľa, ktorý sa naň obráti. Podaril sa nám takýto web pre klienta Bianca.sk ? Posúďte to sami.  

Mať viacero klientov z jedného segmentu je dvojsečná zbraň. Na jednej strane viete, ako čo funguje a na čom v tomto odvetví záleží. Poznáte zákonné a etické limity, viete, aký dizajn vyhovuje používateľom. Na druhej strane musíte pracovať s otvorenou mysľou, aby sa vaše projekty nepodobali.

Všetko musíte tvoriť s maximálnou kreatívnou silou. Je to náročné, ale ak si dáte pozor a poriadne zamakáte, výsledok bude stáť za to.

Pre klienta Bianca sme vytvorili web, ktorý je v našom portfóliu v segmente estetickej chirurgie už tretí v poradí počas uplynulých dvoch rokov. Dôkladne sme sa preto s klientom porozprávali a detailne sme si poznačili, čo sa mu (ne)páči a čo (ne)chce zmeniť. Vyzbrojení týmito znalosťami sme si sadli s programátorom a dizajnérom, aby sme dali vzniknúť webu, ktorý si v zásadných veciach berie to najlepšie z UX našich predošlých webov a v ostatných záležitostiach má odvahu vplávať aj do nových vôd. ⛵️

Z pohľadu brandingu web vzbudzuje asociácie dôvery, čistoty a jemnosti. Jemné pastelové farby pomáhajú človeku prechádzať obsah aj dlhšiu dobu bez toho, aby ho unavili. Ponuka a cenník sú maximálne jednoduché, blog je prehľadný a vizuálne zaujímavý. Nič zložité, len poctivé (programátorsko-reklamné) remeslo. 💪

Sociálne siete: Čítate príspevky? Tieto vás totiž čosi naučia

Nastavenie komunikácie na začiatku je ako rozbehnutie vlaku. Najprv sa strašne namakáte, ale keď sa celý ten kolos dá do pohybu, veci sú zrazu o poznanie jendoduchšie a ľahšie. Pri tvorbe komunikačnej stratégie nám klient dal pomerne voľnú ruku, s tým, že časť komunikácie chce riešiť pôvodným štýlom komunikácie, pri ktorom sa odfotila časť tela pred a po zákroku.

Pri platenej propagácii by nám však tento prístup spôsoboval veľké problémy v schvaľovacom procese, preto sme presvedčili klienta, aby sme platenú propagáciu mohli využiť na tzv. vzdelávacie príspevky. Vytvorili sme fotoalbumový formát, pomocou ktorého postupne predstavujeme jednotlivé zákroky. Tento formát za počas pár mesiacov stal u sledovateľov stránky mimoriadne obľúbeným.

Vzhľadom k tomu, že tieto typy príspevkov boli viac zamerané na prekliky na webovú stránku, je potrebné ich výkonnosť merať nie na základe lajkov, ale podľa celkového počtu interakcií s príspevkom, ktorý sa pri týchto postov pohybuje na úrovni 1 000 až 1 200 interakcií na príspevok. Z pohľadu interakcií tak patria tieto príspevky medzi hlavných ťahúňov komunikácie značky. Ľudia sa z nich totiž môžu ľahkou a vizuálne zaujímavou formou dozvedieť veci, o ktorých si potom môžu prečítať viac po prekliku na web.