Web (pre hotel) na brehu Štrbského Plesa

@Hotel Solisko
  • #Web
Keď ide o hotel na brehu Štrbského Plesa, každý očakáva, že bude mať web a sociálne siete na úrovni. Unikátne miesto si predsa zaslúži unikátnu komunikáciu. 

Hotel Solisko patrí medzi klenoty medzi slovenskými hotelmi – leží priamo na brehu Štrbského Plesa(!), jeho budova má vďaka 100-ročnej histórii výrazný historický akcent a v neposlednom rade je to hotel spravovaný rodinou (podobne ako niektoré tatranské chaty) – no jednoducho Tatry ako vyšité.

Ak si teda chcete užiť atmosféru ako v československých filmoch, Solisko vaše očakávania bohato naplní. Ale aj diamanty musí niekto spod zeme vytiahnuť na svetlo sveta. Sme vďační, že vedenie hotela nám v tomto dalo svoju dôveru.

Web: viac ukazovať ako rozprávať

Hotel Solisko je síce známe svojou jedinečnou polohou na brehu Štrbského plesa, no to zďaleka nie je všetko, čo svojim návštevníkom ponúka. Aby sa ľahko a rýchlo dozvedeli o všetkých výhodách, vytvorili sme pre nich jednoduchý, prehľadný web s rezervačným systémom.

Na ňom potenciálni návštevníci ľahko nájdu všetko, čo o hoteli v lone Vysokých Tatier potrebujete vedieť. Tak, ako pri iných hoteloch, aj tu sme sa s rezervačným systémom patrične vyhrali – ak sa v ňom totiž ľudia nevedia zorientovať alebo ak nefunguje správne, môžu sa obrátiť napr. na Booking, čo znamená pre hotel zbytočnú stratu.

Responzivita: keď vám web nedovolí rezervovať pobyt

Keď už hovoríme o rezervačnom systéme, ten musí byť vyladený aj z pohľadu responzivity. Nie je totiž nič horšie, ako keď sa návštevník zúfalo snaží objednať si týždňový pobyt pre celú rodinu, ale dôležité tlačidlá sú na mobilnom zariadení umiestnené až niekde mimo obrazovku.

Analytika pritom nedokáže odhaliť nič nezvyčajné: „Na rezervačnom formulári bol, ale nenakúpil.“ A vzhľadom na to, že až takmer 80 % návštevníkov prichádza na web cez mobilné zariadenia, si hotel takéto straty nemôže dovoliť.

Sociálne siete: autentické vizuály fungujú vždy

Výhľady, hotel, priestory, aktivity. V Tatrách, tomto centre slovenského turizmu, je stále čo komunikovať – ak má klient dostatok dôvery a nebojí sa investovať, pretože vie, že sa mu to oplatí. Hotel sme si nechali nafotiť profesionálnym fotografom v našej réžii a po dohode s klientom sme zabezpečili aj komparz a prípravu priestorov. Za jeden deň sme tak získali dostatok materiálu na takmer polročné komunikačné obdobie. Ľudí je totiž ťažké nadchnúť vizuálmi z fotobanky. Vždy viac ocenia autentickú komunikáciu.

Aby sme však získali ešte viac dychberúcich fotiek, spojili sme sa s fotografmi, ktorí poćas svojho pobytu na Štrbskom Plese odfotili panorámu Tatier aj s hotelom a po dohode s nimi sme ich fotky zverejňovali na našom profile – fotografov sme vždy označili, takže bol aj vlk celý, aj koza sýta (alebo tak nejako). Je to jedna z ciest, ako sa dostať k výnimočným fotografiám, ktoré nadchnú cieľovú skupinu a zvýšia mieru interakcie na sociálnych sieťach.

Zvýšenie počtu priamych rezervácii vďaka Google Ads

Ak hovoríme o výkonnostnom marketingu prvým zapojeným kanálom v rámci marketingovej komunikácie by mala byť sieť Google Ads. Cieľom kampaní bol maximálny výkon s dôrazom na návratnosť výdavkov na reklamu. Môžeme povedať, že najdôležitejšie je postaviť kvalitné základy.

Tie začínajú množstvom analýz a pochopením cieľovej skupiny a následnej tvorbe cielenia pre každú z pripravovaných kampaní. Tvorba samotných reklám je už len čerešničkou na torte pred spustením komunikácie. Určite ste zvedaví, aké výsledky sme dosahovali. Nuž, pozrite sa do tabuľky nižšie.

Výsledky

4500/mes. Priemerný počet kliknutí
145000/mes. Priemerný počet zobrazení
4% Konverzný pomer
6200/mes. Priemerný počet používateľov