Keď funkčné oblečenie potrebuje funkčný web

@Karpathia
  • #Web
Musí vám poskytnúť komfortné prostredie, vydržať náročné podmienky, a pri tom všetkom počas dlhého obdobia vyzerať dobre. Počkať... teraz hovoríme o termobielizni alebo o webe pre spoločnosť Karpathia? Nuž, popravde o oboch.   

Na Slovensku nie je veľa značiek, ktoré dokážu tvoriť oblečenie na takej úrovni, ako to dokáže spoločnosť Karpathia. Nielenže ho vyrába kvalitnými procesmi, ale dokonca ho vyrába z vlákna, ktoré si sama tvorí vo svojej továrni vo Svite. A hoci ste o tom doteraz zrejme nepočuli, toto vlákno pod názvom PROLEN od nich odoberajú značky svetového mena, ako North Face, Nike či Helly Hansen.

Takto kvalitná spoločnosť potrebuje kvalitnú reprezentáciu. Pre web u nás sa rozhodli na základe predchádzajúcej skúsenosti pri iných projektoch. Bolo to teda ocenenie, ale bol to zároveň aj záväzok. Úvodný brief bol doručený, prvotné brainstormingy spáchané, úlohy rozdelené…

Tak poďme do toho!

Keep it simple

Klasický web je väčšinou produkt ľadovcového typu. Ešte ste o tom nepočuli? Nuž, tých 15 % vecí, ktoré trčia z vody, to je viditeľná stránka webu, teda dizajn, viditeľná štruktúra, tlačidlá atď. Zvyšných 85 % je ukrytých pod povrchom. Vnútorná štruktúra, prepojenia a integrácie, zabezpečenie, správa všetkých používateľských možností – sme si úplne istí, že to nie sú veci, ktoré by vás bavili čítať. 🙂 Podstatný je výsledok, ktorý sa ráta, teda kvalitne spracovaný a stabilný web, na ktorý sa môžete spoľahnúť a ktorý je pri správnej marketingovej komunikácii schopný generovať obrat.

A to sa nám podľa všetkého podarilo.