Teplická cesta 2, Poprad
Priemyselný obvod – Západ
Apartmánový rezort s neuveriteľnými výhľadmi pod Tatrami Natur Resort sa obzeral po niekom, kto by sa mu postaral o firemnú identitu, web aj komunikáciu. Sadli sme si spolu k stolu - a očividne sme si sadli.
Máme radi, keď môžeme pracovať na komplexných projektoch. Vtedy totiž nie sme iba jedno koliesko v stroji, ale môžeme slobodnejšie navrhovať riešenia, ktoré sú podľa nás pre klienta výhodné. Je s tým viac práce a je to väčšia zodpovednosť, ale stojí to za to.
Pri tomto projekte sme dostali priestor od samého začiatku: našou úlohou bolo pripraviť kompletnú komunikačnú stratégiu vrátane tvorby loga, návrhu webovej stránky a nastavenia komunikácie na sociálnych sieťach a v rámci výkonnostných kampaní.
Logo nemusí a nemá byť zložité. Má byť predovšetkým zapamätateľné, rozpoznateľné a na prvú musí vyjadrovať to, čo predstavuje. Pre účely komunikácie Natur Resort-u sme sa rozhodli použiť jednoduché typografické logo.
To sme jemne doplnili motívom ihličnatého stromčeka, ktorý počas rôznych ročných období zaujímavým spôsobom dopĺňa komunikáciu. Farebnosť odkazuje na tatranské (koso)dreviny, ktoré sú jedným zo silných motívov najmenších veľhôr na svete.
Základom pre každý prezentačný web ubytovacieho zariadenia je vyzdvihnúť prednosti daného priestoru. V tomto prípade bolo úplne jasné, akým smerom sa bude uberať dizajn webu. Jednoduchá, prehľadná štruktúra je popretkávaná fotografiami, ktoré sme si nechali nafotiť s veľmi konkrétnymi požiadavkami tak, aby čaro miesta čo najviac vyniklo.
Samozrejme, potrebovali sme vyriešiť aj množstvo ďalších otázok spojených s takýmto webom: responzívnu verziu webu, nasadenie a optimalizáciu rezervačného systému, ochranu údajov GDPR.
K celému webu sme navyše pripravovali aj texty na základe podkladov dodaných klientom.
Nie každý projekt dostane do vienka také fantastické výhľady a dychberúce prostredie. bolo by trestuhodné, keby sme to nevyužili. Rozhodli sme sa preto netlačiť zbytočne na prešpekulovanú grafiku a radšej sme nechali rezort a jeho okolie, nech samo pozýva hostí na návštevu.
V rámci komunikácie na sociálnych sieťach a v službe Google Ads sme komunikáciu rozdelili na imidžovú a predajnú – jedna pôsobí na emócie sledujúceho resp. používateľa a jeho náklonnosť k značke, druhá mu v neskoršej fáze ponúka možnosť ubytovať sa. Kombináciou vhodných formátov v rámci sociálnych sietí (Facebook, Instagram) a výkonnostných kampaní cez Google Ads sa nám podaril kúsok, aký by nám závidel nejeden hotel – po troch mesiacoch komunikácie dosiahol pomer priamych rezervácií voči tým z Bookingu hodnotu 70 % – 30 % v prospech priamych rezervácií. Tomu, kto robí v ubytovacom biznise, viac hovoriť netreba.