Autobazár s nadupanými autami a webom

@AUTOPOPRAD
  • #PPC
  • #Web
  • #Social

AUTOPOPRAD je vo svojom regióne známa a rešpektovaná firma. Ich kvalita aj komunikácia s klientmi im pomohli prežiť aj náročné koronové obdobie a po ňom dokonca opäť nabehli na predpandemický rast.

Keďže nechceli, aby ich vplyv zamrzol iba na regionálnej úrovni, rozhodli sa vložiť do našich rúk správu ich nového webu s niektorými špecifickými funkciami. Páčia sa nám odvážni klienti, dobré autá aj hladko fungujúce weby, takže dohoda je na stole!

Jednou z najdôležitejších charakteristík dobrého webu súčasnosti je niečo, čo mnohí klienti ešte stále nevedia doceniť. Keďže viac ako 80 % ľudí navštívi webovú stránku po prvýkrát práve cez smartfón, častokrát práve táto skúsenosť rozhodne o tom, či sa potenciálny klient vráti.

O tomto marketingovom princípe vieme už dávno, a preto sme si dali záležať, aby všetko bežalo hladko, aby boli dôležité údaje dostatočne čitateľné a aby všetky klikateľné prvky viedli človeka k správnym informáciám. Je to kopec malých zmien, ktoré vedia priniesť veľký výsledok.

Pre web sme využili farebnú kombináciu priamo z loga a dotvorili sme ju jemnými prechodmi. Stránka tak získala nenútený, ale príjemný dizajn a zároveň je mimoriadne jednoduchá na orientáciu. Všetky prvky boli dizajnované s ohľadom na responzívne využitie.

Na webe sme sa rozhodli v primeranej miere využívať aj videá, ale urobili sme to spôsobom, ktorý doteraz nebol úplne bežný – použili sme tzv. „story“ formát 9:16, teda video na výšku. Vďaka tomu sú videá zaujímavé a pútavé aj pri prezeraní v smartfóne.

Segment, v ktorom klient podniká, je dynamický. Autá sa menia takpovediac na dennej báze. Preto sme sa dohodli, že komunikáciu rozdelíme na dve časti. My sa budeme starať o výkonnostné kampane, zatiaľ čo pravidelné publikovanie nových áut ostane na klientovi.

Vďaka tomu nám ostal dostatok času a prostriedkov, aby sme mohli vytvoriť systematickú štruktúru kampane zameranú na prílev nových „leadov“ (potenciálnych zákazníkov, ktorí odoslali formulár). Čas nám ukázal, že to bolo výborné rozhodnutie.