Ešte aj tepelné systémy potrebujú kvalitný web a reklamu: cetete.sk

@Cetete
  • #Web
  • #PPC
  • #Social
Dobre urobený web a marketingová komunikácia pomáha v každej oblasti: Či predávate kvety, kúpeľňové obklady, pobyty alebo... alebo napríklad tepelné čerpadlá a fotovoltaiku. 

Web: pravidelne optimalizovaný dopytový formulár je výhra

Urobiť pekný web dnes už nie je veľká veda. Behance, Pinterest, Awwwards… klienti si dnes dokážu sami nájsť to, čo sa im páči a čo sedí ich vkusu. Potiaľto je všetko OK. Iná vec je však použiteľnosť webu – ak totiž potrebujete spracovávať dopyty od klientov, na ich pritiahnutie vám pekný web postačí, ale na ich udržanie už bude krátky.

Klient nám totiž hneď pri prvej konzultácii prezradil svoj hlavný problém: potenciálni zákazníci až príliš často do dopytového formulár napíšu iba vetu typu: „Chcel by som fotovoltaiku“, no bez ďalších dôležitých informácií. 🤷🏻‍♂️ V konečnom dôsledku sa im tak klient musí opäť ozvať, pretože web mu v tomto doposiaľ veľmi nepomáhal.

Preto sme sa pri riešení tohto projektu s klientom dohodli na pravidelnej optimalizácii dopytového formulára na základe vzniknutých problémov počas komunikácie. A už po krátkej dobe prišli prvé výsledky – na základe nedorozumení v rámci formulára sme boli požiadaní, aby sme naprogramovali systém výberu jednotlivých kategórií a pri každej hneď vyskočila požiadavka na základné údaje (verili by ste, že napríklad pri fotovoltaike je prvým dôležitým údajom veľkosť a orientácia 🧭 strechy?).

Po doprogramovaní sa účinnosť týchto riešení ukáže spravidla do mesiaca. A aj sa ukazuje. Klient prišiel po mesiaci s tým, že je spokojný s krivkou rastu dopytov… a že má nové nápady pre optimalizáciu dopytového formulára. 😎

A takáto práca nás baví – netvárime sa, že po naprogramovaní webu je všetko vyriešené. Dlhodobé hľadanie riešení a optimalizácia v prospech klienta, to je to čo nám ide. A čo prináša výsledky. 📊