Teplická cesta 2, Poprad
Priemyselný obvod – Západ
E-shop pre jazykovú školu je príjemná záležitosť. Vieme, čo ľudia hľadajú, máme presný a jasný zoznam produktov a tvoríme niekoľko jazykových mutácií. Tak vyzeral tento projekt v skratke. A po jeho skončení sme sa takmer celá firma prihlásili na nejaký cudzí jazyk. :)
Zvyčajne to začína opatrným prvým stretnutím, kde sa navzájom oťukáme. Klient chce vedieť, či sme skutočná firma s reálnymi zamestnancami, my zisťujeme, ako klient komunikuje a či je otvorený našim nápadom. Ak všetko ide podľa plánu, na konci je dôvera a úctivé podanie rúk.
Ale ak idú veci naozaj dobre, s niektorými klientmi si po skončení projektu tykáme a pri stretnutí sa rozprávame o bežných veciach, o tom, čo žijeme. Vtedy viete, že klientovi sa páčil nielen obsah, ale aj forma spolupráce. Tak, ako to bolo aj v tomto prípade.
E-shop sme tvorili pre jazykovú školu Target. Ako už slovo e-shop napovedá, zákazník si na ňom vyberá spomedzi mnohých jazykových kurzov, ktoré je možné filtrovať podľa rôznych parametrov – či už podľa samotného jazyka, alebo veku študenta, miesta študovania a ďalších. Jednou z „frajerín“ tohto e-shopu sú aj zaraďovacie testy, ktoré si klient vyžiadal.
Cez tieto testy vie budúci študent zistiť svoj level ovládania daného jazyka bez toho, aby sa stretol s lektorom. Testy sa skladajú z rôznych otázok a úloh. Po úspešnom dokončení testu sa vygeneruje certifikát s výsledkom a po prípadnom prihlásení sa na jazykový kurz vie správca bez problémov zaradiť klienta do správnej skupiny.
E-shop je napojený na viaceré externé aplikácie: