Estetický e-shop pre estetickú kliniku

@Kamala
  • #Eshop
  • #Social
  • #PPC
  • #Web
Klient nás oslovil, pretože sa mu páčilo, aký web sme pripravili pre spoločnosť z rovnakého segmentu. Svoj web však chcel mať tak trochu „z iného cesta“ - spojiť ho s e-shopom a vtlačiť mu neopozeraný dizajn. 

Keďže väčšinové osadenstvo programátorského a dizajnérskeho tímu tvoria muži, zrejme by ste čakali, že web pre estetickú kliniku bude pre takúto zostavu utrpením. V tomto prípade však nič nemôže byť vzdialenejšie pravde. Predovšetkým pre to, že náś dizajnér vzal dizajn tohto webu ako skutočnú výzvu a stvoril tak (nehanbíme sa tvrdiť) jeden z najkrajších e-shopov z našej dielne. Výzvou pre programátora bolo zase nastavenie e-shopu pre nákup troch rozličných typov produktov. A aby toho nebolo málo – bolo toho veľa. A deadline bol neúprosný.

Eshop: tie najkrajšie veci sa úkrývajú vnútri. Aj na e-shope

Ako sme už spomínali, na tomto e-shope sa predávajú 3 typy produktov, pričom každý z nich funguje rozlične:

  • služby sa objednávajú cez externý rezervačný systém,
  • produkty fungujú ako klasický tovar v e-shope a
  • poukážky sa po zakúpení a zaplatení vygenerujú s vlastným motívom.

Naprogramovať takýto kolos bola teda skutočná výzva – ale nebolo to nič, čo by sa s odhodlaným programátorom nedalo zvládnuť. Ten pre účely rozbehnutia všetkých nákupných modulov napojil e-shop na rôzne externé aplikácie od výmyslu sveta:

  • PAY by square: pri objednávke so spôsobom platby „Priamy vklad na účet“ sa do e-mailu pre zákazníka a tak isto na faktúru vygeneruje QR kód – vďaka, ktorému je platba za danú objednávku oveľa pohodlnejšia.
  • Stripe: platobná brána, cez ktorú je možné objednávku zaplatiť online
  • BulkGate: SMS brána, ktorá zabezpečuje upozornenie na objednávku a informáciu o blížiacom sa termíne.
  • Setmore: správa rezervácií služieb

Tvorba webov a e-shopov u nás prebieha dvomi spôsobmi. Ak máme na jeho tvorbu dostatok času, najprv zamestnáme dizajnéra a po schválení celkového dizajnu sa do práce púšťa programátor. Keď je však času menej, musia sa do práce simultánne pustiť obaja: dizajnér tvorí, komunikuje s klientom a pripravuje samostatné materiály tak, aby po nasadení na web vytvárali krásnu harmóniu.

Programátor s klientom rieši samotné fungovanie webu a myslí pritom na to, akým spôsobom bude riešená konverzná cesta a kde potrebuje koľko miesta na jednotlivé položky.

Znie to komplikovane (a aj je!), ale keď si tí dvaja dobre rozumejú, na konci to do seba zapadne ako lego. A tu to zapadlo, čo poviete?

kamala.sk