Teplická cesta 2, Poprad
Priemyselný obvod – Západ
Panorea je relatívne mladá spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a montážou pergôl, prestrešení či zimných záhrad. Je úspešná a zbiera množstvo pozitívnych recenzií. A chce sa ku klientom dostať cez obrazovky. Prečo nie?
Spoločnosti, ktoré majú v portfóliu technickejšie produkty, sa na prvý pohľad zdajú byť pre marketérov ťažkým orieškom.
Keď máte predať nádhernú kyticu, produkt sa núka klientovi v podstate sám. Pergola je na druhej strane oveľa ťažšia, zložitejšia a na prvý pohľad menej príťažlivá záléžitosť. Musí to však platiť vždy?
Rozhodli sme sa pozrieť na tento produkt ako na imidžovú záležitosť. Kvalitná pergola je predsa otázkou kvalitných materiálov, premysleného dizajnu a – v konečnom dôsledku – aj vyjadrením istého statusu.
Zvlášť v dobe, ktorá nás núti tráviť veľa času doma, môže toto odvetvie zažiť nevídané zlaté časy. Chce to len kvalitný web a premyslenú komunikáciu.
Jednou z najčastejších chýb v rámci komunikácie v tomto segmente je podcenenie kontextu. Ľudia nechcú vidieť hliníkové trúbky, betónové pätky a podobné „chuťovky“. Chcú vidieť, čo taká pergola spraví so záhradou, akú do nej vnesie atmosféru. S takouto myšlienkou sme sa púšťali do tvorby webu, resp. eshopu.
Z každej podstránky musí byť vidieť, že pergola nie je iba konštrukciou, ale architektonickým prvkom, ktorý mení celé svoje okolie. Preto potrebujeme kvalitné vizuálne materiály a texty, ktoré sa nezameriavajú primárne na proces výstavby, ale na vhodnosť danej konštrukcie v rámci záhrady či iného priestoru.
Produkty na tomto e-shope fungujú v dvoch režimoch:
Napriek tomu, čo si väčšina ľudí o komunikácii cez sociálne siete myslí, nepotrebujete zázračný recept, aby komunikácia fungovala.
Stačí vám niekoľko jednoduchých vecí: ujasnená vízia a stratégia komunikácie, kvalitné vizuálne materiály, vhodný jazyk, ktorým sa prihovárate svojim klientom a – správne vytvárané asociácie, vďaka ktorým si už klient predstavuje produkt u seba doma.
V tomto prípade bol pre účely funkčnej komunikácie vytvorený mix kombinujúci recenzie klientov, zábery z montáží, ktoré podporia povedomie o profesionalite spoločnosti, špičkové obrandované vizuály zobrazujúce produkty v prirodzenom prostredí a postupné predstavovanie celého produktového portfólia.
A ak to robíte správne, získate veľké výsledky s minimálnou investíciou.
Po spustení komunikácie sa predaje rozbehli naozaj raketovo. Popravde musím priznať, že až taký dobrý štart som ani nečakal. 🙂
Miroslav, majiteľ Panorea
Aj toto je jeden z klientov, ktorému telefón nikdy nestihne vychladnúť. Jedným z dôvodov je efektívne nastavená komunikácia v rámci služby Google Ads.
Z pohľadu PPC špecialistu je dôležitým faktorom správna štruktúra účtu, ktorá je rozvinutá kvalitnou analýzou kľúčových slov. Samozrejme, hlavným cieľom je získavanie dopytov a tomu sme prispôsobili aj nastavenie výkonnostných kampaní. Tie priemerne tvoria takmer 50% získaných dopytov.