Teplická cesta 2, Poprad
Priemyselný obvod – Západ
Blogy nám pomáhajú pomenovať si nové veci, ktoré sme sa naučili a ozrejmiť našim klientom najčastejšie otázky, ktoré ich zaujímajú. Sem-tam sa pochválime novým projektom alebo ukážeme, čo sa deje pod pokrievkou našej agentúry. A keď hľadáme do tímu nového človeka, toto je nástenka, na ktorú ten tender zverejníme.
Konverzia v marketingu je termín, ktorý označuje situáciu, keď návštevník vašej stránky alebo reklamy vykoná požadovanú akciu. Môže to byť nákup, registrácia do newslettera, kliknutie na odkaz, stiahnutie aplikácie alebo iná interakcia, ktorú ste si stanovili ako cieľ. V podstate ide o meranie úspechu kampane alebo webovej stránky, pretože ukazuje, koľko návštevníkov sa skutočne „premení“ …
4P marketingu sú tzv. štyri kľúčové prvky, ktoré firma používa na vytvorenie úspešnej marketingovej stratégie. Sú to: Tieto štyri faktory pomáhajú firmám efektívne vytvárať obrat. A na všetky je potrebné myslieť naraz. 👍
Nie je nikdy príjemné zistiť, že vám môže byť zablokovaná Facebook stránka. Ale nezúfajte! Existujú spôsoby, ako túto situáciu zvládnuť. Pozrime sa spoločne na niekoľko kľúčových krokov, ktoré vám pomôžu vyriešiť blokovanie čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. 👇 1. Zistite dôvod blokácie 🧐 Prvým krokom je zistiť, prečo bola vaša stránka zablokovaná. Skontrolujte oznámenia, ktoré vám …
Awareness v marketingu znamená to, do akej miery si ľudia uvedomujú existenciu a význam nejakej značky alebo produktu. Jednoducho povedané, ide o to, či a ako dobre ľudia vašu značku poznajú. Ak má značka vysoké povedomie (awareness), zákazníci ju ľahko rozpoznajú medzi inými. Tiež o nej častejšie premýšľajú, keď potrebujú niečo kúpiť. Awareness sa často …
Copywriting je tvorba písaného obsahu, ktorý má zaujať a presvedčiť čitateľov, aby urobili nejakú akciu, ako napríklad kúpu produktu alebo prihlásenie sa na odber. Ide o umenie používania slov na ovplyvnenie zákazníckeho správania. Copywriteri píšu texty pre reklamy, webové stránky, letáky, e-maily a sociálne médiá. Cieľom je upútať pozornosť a jasne komunikovať výhody ponuky. Dobrý …
Ľudia, procesy, nástroje. Ak tieto tri veci fungujú v správnej rovnováhe a vo vysokej efektivite, každé podnikanie smeruje k rastu. Aj u nás v agentúre sme sa o tom už neraz presvedčili. Nedávno sme na tomto mieste písali o tom, aké dôležité sú pre nás správne nastavené procesy a ako vďaka nim dosahujeme výsledky, o …
KPI (Key Performance Indicator) je v marketingu kľúčový ukazovateľ, ktorý meria úspech rôznych aktivít alebo dosahovanie špecifických cieľov. Ide o merateľný údaj, ktorý presne ukazuje, ako efektívne sa plnia stanovené ciele (zvýšenie návštevnosti webu, zlepšenie konverzného pomeru, rast predaja). KPI-čka pomáhajú sledovať pokrok marketingových stratégií. Pomocou KPI môžete rýchlo identifikovať, čo funguje a čo nie. …
V živote sú situácie, keď sa dostanete do problémov a potrebujete, aby vás z nich rýchlo niekto vysekal. Toto nie je ten prípad. My sme momentálne práve v opačnej situácii. Naši klienti nás odporučili svojim známym a tí zase ďalej. Nabrali sme niekoľko nových väčších klientov a momentálne už začíname narážať na naše kapacitné možnosti. …
Keď v slušnej spoločnosti vyslovíte vetu: „Mali by sme si nastaviť procesy“, najčastejšie reakcie sú dve: panika a nezáujem. Tí prví si vždy spomenú, že ešte majú nevybavené úlohy, ktoré ich zrazu nepočkajú a s vašimi rečami o procesoch vás nechajú stáť v strede zasadačky. Tí druhí sa vás budú pýtať, či nemáme na práci …
V poslednom čase pohovorujeme dosť často. Ale nesťažujem sa, práve naopak. Agentúra rastie a do tímu tak zavše potrebujeme nejakého nového človiečika: raz tu, raz inam. Na Slovensku, v Česku, pre nových klientov aj pre tých interných… A keď je tých pohovorov počas niekoľkých dní viac, začnete si všímať veci, ktoré ste predtým nevideli. Napríklad …
Každý podnikateľ bojuje v biznise s rovnakým (a veľmi vážnym) problémom: v istom bode zistí, že potrebuje marketingovú podporu, ale nerozumie tomu, čo to vlastne znamená. 🤷🏻♂️ Následne každý mesiac investuje nemalú čiastku do systémov, ktoré vo výsledku prinášajú častokrát iba nezrozumiteľné grafy. A z tých nie je o nič múdrejší. Na čo sa zamerať? …